Pengikut Setia

Top 10 Members

Wednesday, December 22, 2010

Edisi Semalam : Penantian Akhirnya Terjawab

Assalamualaikum..

Setelah lebih kurang seminggu lebih menanti dengan penuh harapan..
Akhirnya semalam menjadi kenyataan gak..
Korang rasa apa??
Aku nak kawinnn..haha
Takde2 sebenarnya PTPTN dah masuk laa..

Huh kekusutan kat kepala aku hilang separuh..
Aku dah boleh settle kan semua hutang yg tertangguh..
Dah boleh makan besau maa...
Hahaha..
Jom sapa nak follow aku..=)

haha..pak cik kayo..=)

Chaw sin chi..

psttt : duit nih satu sem punya..bukan satu bulan punya woo..

Tuesday, December 21, 2010

You're Beautiful..0_o

Assalamualaikum..

Semalam aku dapat award lagi..
TQVM Mr. L & LynNda sebab bagi award nih kat aku..
2 orang skali bagi..=)



Nak amek kena jawab la dulu..
Macam slalu..hehe

a. berikan 1 nickname utk sayer [pemberi awrd]

why????
Sebab L cam dlm komik jepun tuh..style woo
Lyn sebab pendek sikit..LynNda panjang sikit..haha

b. berikan ucapan kpd pmberi awrd…
TQVM L  & LynNda bagi award nih..nice2

c. listkan 6 artis/band yg korunk minat
Search
Disagree
Mawi
Wings
Alleycats
Sudirman

d. Sahabat2 ku sekalian..sapa nak amek bleh amek..mari2..=)


Monday, December 20, 2010

Come On La Focus!! Focus!!

Assalamualaikum..

Perghh penat woo..Kekusutan makin bertambah plak..Semalam aku pegi Hentian Duta nak beli tiket..Akak aku nak kenduri hari Sabtu 25/12 nih..Hentian Duta takde la jauh sangat tapi nak naik moto tuh yg malas..Tapi aku gagahkan gak diri aku nih pegi sana..Sampai sana dengan konfiden aku pun beli la tiket..Dah balik sampai UIA fuhh lega dah kurang satu beban..

Nak dijadikan cerita tengah aku calling awek aku..Dia tanya aku balik berapa haribulan..Masa tuh la kepala aku dah start pikir..Aku tengok balik tiket yg aku beli tuh..Aduhhhhhh...Salah beli laaaa..Tensionnya aku tak terkata..Ada ka aku pegi beli 25 haribulan malam..Patotnya aku beli 24 haribulan malam sebab kenduri 25..Dah satu hal nak kena pegi Hentian Duta sekali lagi..

Pagi tadi lepas abeh kuliah dalam pukul 10 aku pegi la Hentian Duta..Aku pegi kat kaunter tiket tuh aku tanya..

Aku : Bang bleh tukar tiket tak? Saya salah beli semalam.
Bro : Tak bleh la.
Aku : Abeh kalau abg tolong jual bleh tak?
(Bro tuh check kat komputer)
Bro : Tiket 25 banyak lagi nih. Nak tolong jual tuh bleh tapi kami tak tanggungjawab kalau apa2 jadi kat tiket nih.
Aku : Adehhh nak wat cmna nih(dalam hati). Tak pa la bang saya tinggal kan tiket kat sini abg tolong jual.
Bro : Ok nah tulis nama dengan no telefon.

Tiket yg baru aku beli

Lepas tuh aku pun beli la tiket baru..24/12 malam..Duit kena kuar lagi..Dah la satu tiket harga RM42.80..Rugi duit aku..Apa nak dikata salah aku gak tak fokus..Nak fokus macam mana kepala dah kusut satu macam..Nasib badan laaa..

Tapi kan aku heran sebenarnya..Kalau Transnasional bleh ja tukar tiket tapi kena tambah duit la..Mara Liner tak bleh..Hampeh tol..

Moral story aku : sebelum wat sesuatu tuh check dulu..=(

Ok la chaw sin chi..