Pengikut Setia

Sunday, October 31, 2010

Final Battle ( Kill or Die)

Assalamualaikum & Salam 1Malaysia...

Yeah peperangan  terakhir semester dh bermula.
Kali nih ada 5 squad yg perlu dimusnahkan.

  • Ethics and Fiqh for everyday life                 -      2/11/2010
  • Fluid Mechanics                                         -     4/11/2010
  • Differential Equation & Linear Algebra        -     6/11/2010
  • Introduction to Automotive Engineering       -     8/11/2010
  • Thermodynamics                                        -     10/11/2010

Demi memastikan aku memenangi pertempuran kali nih..
Aku dh prepare senjata2 terkuat aku..

SAKSIKANLAH




VSK-94 Snoopy Sniper Rifle


Pilot BRM-38 & Pentel Para 322



Stabilo EMP Bomb


CP Night Vision


Casio Lorica-431


Gempak kan senjata aku..haha
Bersiap sedialah wahai musuhku..
Kill or Die..

pstttt : lecturer tlg la bg aku lulus pn jadila..aku xnak dk UIA 8 taon wooo...plizzz

Pesanan buat rakan2 seperjuangan..GOOD LUCK FINAL EXAM..tuk semua penuntut IPTA & IPTS..

Salam Penglipurlara

2 comments:

Eva Natasha said... BALAS

awal nye hang abes exam...x aci!!!

ChekDi said... BALAS

haha..abeh awal bleh balik awal..
ble abeh exam??