Pengikut Setia

Top 10 Members

Friday, November 19, 2010

Blogger Macho

Assalamualaikum..

Sape blogger macho..
Nak taw kena baca entry nih bg abeh..hehe

Sebenarnye entry nih nk bg award je pn..
Award nih aku dapat daripada Cik Feez..



Macam besa nak dapat award kena la jawab solan..

1. Kenapa saya pilih nama blog aku camtuh?

Ntah la aku pn tak taw sebab apa aku pilih nama nih..Bahasa Melayu cakap 'Jalan untuk Penulisan'..Aku rasa aku pilih sebab nih la tempat aku tuk menulis segala apa yg aku rasa nak tulis..hehe


2. 5 perkara yang aku suka

Aku sukaaaaa
  • makan
  • tido
  • blogging
  • gaming
  • tgk tv channel sukan


3. 5 perkara yang aku xsuka plak

Ap yg aku xsuka ek..Aku tak taw la cik Feez..(bleh kan jawab cmnih)..haha


4. Tag org lain

Nak tag sape la..Aku tag 5 cukup la ye..
  • KINA
  • MAMA AMCA
  • WANZI
  • SHALLEY
  • DHIA
Nih nk bagi cukup syarat je..sape2 yg bace entry nih nak amek award nih..amek la ye
Tak terhad sebenarnye..

Okay la Chaw sin chi..Maap cik Feez satu lg award xdapat nk amek la..tenet slow abeh nih..tension dh nih..huhu

pstttt : Upss lupa lak..KORANG yg baca nih la MACHO..:)

1 comments:

deefaLya~ said... BALAS

hahahha.manade pmpuan macho. =P
btw, congrats dpt award. hihihi. =))