Pengikut Setia

Top 10 Members

Saturday, November 27, 2010

Tak Ku Sangka o_O

Assalamualaikum..

Akhirnya..
Masa mula2 aku buat blog saja ja suka2..
Nak luahkan rasa hati kat seseorang..
Dah lama dah aku buat blog nih (tahun lepas)..
Aku rasa dah cukup setahun umur blog aku..
Tapi baru bulan lepas aku aktifkan diri nih..

Bermula dengan Nuffnang..
Pastu GengBlogger..
Akhirnya ABG BEN punya segmen..
Aku dah janji kat diri aku..
Follower aku yg ke-100 aku akan bg award & hadiah..

Haaa..
Tadi aku buka blog tengok2 dh 100..
Orang yang bertuah tuh adalah...

aeNnn

Cik aeNnn sila amek yeee..

Tapi tanpa 99 follower yang sebelum yg ke-100..
Mana mungkin follower aku jd 100 (paham x ayat aku)..haha
So, aku xlupa follower2 aku yg len..
Korang pn dapat award gak..

Yang nih untuk semua 99 follower yg lain..meh pakat amek ye..


Sapa yg follow aku lepas nih..
Kena la tunggu sampai jd 200 plak..
Aku bagi award lagi..
Heehehe..

Chaw sin chi..


pstttt : sory award xlawa mana pun..baru blaja godek PS.. :]


25 comments:

Siti said... BALAS

wahh kreatif ah! hehe, bagus2 teruskan berblogging k? =)

EDY said... BALAS

TQVM siti..selagi kudrat masih ada..xkan stop blogging punya la..
=)

cikdekja said... BALAS

waah. aku bleh ambil gak ka award tuh? :D

T-Ch3R YaYa said... BALAS

Yaya amik! hahaha

shahjiehan said... BALAS

nk jugkkkkkk~! heheheh

Natasha said... BALAS

che di: mcm mane nk ambik award...
x reti la...

nazihahisa said... BALAS

dulu saya pun camtu.. nice :) good effort

Eyka said... BALAS

awk..eyka seret awrd awk n..hehe:)

Eyka said... BALAS

eyka sert awrd bwak blik..hehe:)

Wan Gerrard said... BALAS

wah terbaik la, thanks ^_^
blog best teruskan usaha

nadya e-man said... BALAS

thnx yek...bru jek check blog...heeee

PiKOk said... BALAS

ohhh dpt jugak...
tengssss..nnti Pikok amek..tengsss againnn!

Ainismaira said... BALAS

wee.. time kaseh ^_^

ciksiti said... BALAS

thanks :]

suzie rahman said... BALAS

thks..dpt 2 award hr ni

Luffy said... BALAS

hmm..ok r tu..aku dah lame x gune PS tu...nant nk belajar balik r..huhu

FeeZ~Hafizah~cucuatokaji said... BALAS

tocey cayam..hehehe..cantek2...nanti saye letak kat entry :)

EDY said... BALAS

ur welcome..
timakasih kengkawan suma yg terus menyokong daku.. :]

Cik Ila said... BALAS

tq 4 da award..selamat berblogging ye.. :)

CaDLyNN said... BALAS

wah...ade award bagai~ bagus :)

QaRaMi HasHim said... BALAS

sudah ambil di blog sy..
:)

hysman said... BALAS

boleh ke kwn amek..
hahaaa..
time kasih..
;)

- Princess kitty - said... BALAS

saya da amik award dari blog ni.. =)

srikandi mie said... BALAS

mie amik award,..;p

http://srikandimie.blogspot.com/2010/11/mie-setia-lah.html

jann sinuja said... BALAS

thank ya!! da amik award tuh..