Pengikut Setia

Saturday, November 13, 2010

Ye..Ye..Balik Kampung

Assalamualaikum..

Hepi sgt aku arini..
Aku dh ada kt umah dh..
Kat kampungku tercinta..
Kampung Bendang Raja..Kuala Nerang..
Kedah Darul Peace..

Perjalanan aku semalam bermula pd pukul 11.35..
Patotnya pkul 11.15 tapi tggu org xsmpi2..
Aku nek bas semalam duk sebelah laki..
Nasib baik lelaki..
Kalau tak mesti ada yg risau..haha


nih la bas yg aku nek semalam..Mara Liner

Aku mmg dari dulu pelanggan setia Mara Liner..
Sebabnya aku rasa 'safe' kalau aku naik bas die..
Sebelum mula perjalanan driver die akan baca doa dulu..
Tu yg yakinkan aku sikit..hehe
Seat die pn lembut..

Semalam aku naik bas kt Hentian duta..
Dalam setengah jam perjalanan aku dh padam..
Sedar2 dh kat Hentian Sebelah Taiping..
Aku turun beli air & buang air je..
Sambung jalan balik ada dlm 10 minit..
Aku padam lagi..
Kali nih sedar dh kt Kuala Nerang..

Yahoooo!!!
Aku dh smpi Kedah..
Makkk anak mak dh balik..hehe

Uppss sebelum aku nk smbg lg tido..
Nih aku letak link Mara Liner..
Mana taw kot2 korang nak beli tiket online..haha


bleh beli online..try la..

K la aku pn dh ngantok tahap gaban..
Chaw sin chi..

0 comments: