Pengikut Setia

Top 10 Members

Friday, November 12, 2010

Stiker & Aku

Assalamualaikum..

Hai sahabat2 sekalian..
Hari nih aku nk crita sikit pasal hobi aku..
Hobi aku nih xdela hebat sangat pn..
Hobi aku biasa je..

Hobi aku buat stiker..
Kat tempat aku orang panggil 'toreh' stiker..
Stiker taw stiker??
Ala yg korang slalu lekatkan kat helmet, buku & sbgnye..
Tapi stiker yg aku buat aku tak lekatkan..
Aku jadikan koleksi je pn..
Nak tengok stiker aku..

JOM URSHA!!







Amacam okay tak??
Stiker yg aku tunjuk nih dah lama dh aku buat..
Tengok stiker nih dh taw masih kebudak-budakkan lg time nih..
Skill pn tak gempak lg..

Ada orang kata tak layan la stiker cmni..
Tapi bg aku la..
Stiker cmni ada nilai tersendiri..
'Handmade' kot..haha

Aku start buat stiker sejak aku umur 10 tahun..
Tapi masa tu buruk lg la stiker aku..
Nak tunjuk pn malu..
Smpai skunk aku blaja sikit2 & buat..
Lama2 okay la..

Apa pendapat korang pasal hobi aku nih??
Aku rasa nih jela entry aku kali arini..
Chaw sin chi..

psttt : entry akan dtg aku crita cmna nk buat stiker plak..


7 comments:

si nelayan said... BALAS

cntiknye.kau lukis ?
hebat2.

cikdekja said... BALAS

cm kenai ja dua kartun kt ats tuh.. heee. smart2!

maria_m0hamadiah said... BALAS

smart gilerr!!!!!!! nak satu...^_^

EDY said... BALAS

cikdekja : yg mana satu??

maria : thankz..bleh2:)

sinelayan : bukan lukis la..buat stiker..nak taw cmne tggu entry akn dtg..hehe

Wanzi said... BALAS

wah tere tu bro lukis... cantik... nape tak buat komik....

EDY said... BALAS

sy xlukis bro wanzi..sy amek lukisan buat stiker..hehe:)

EDY said... BALAS

sy xlukis bro wanzi..sy amek lukisan buat stiker..hehe:)