Pengikut Setia

Top 10 Members

Monday, December 6, 2010

Jom BlogLarian..Sedahsat BlogWalking

Assalamualaikum..

Korang mesti dah slalu dengar blogwalking kan..
Tapi macam mana dengan BlogLarian..
Haa nih la fenomena terbaru dunia blog..
Jom tengok..


Slogan aku

Saya suka berblogwalking kerana dalam dunia blog terlalu banyak informasi menarik dan sangat berguna. Selain itu, saya juga dapat menambah kenalan melalui blogwalking.

Tag 3 orang


Ok dah selesai..

Chaw sin chi..

psttt : jom la reramai BlogLarian plak ek..stylo beb!!


9 comments:

Nyssa Nuar said... BALAS

hehehe..
xpe..
yg pnting tag..
ahahahha...

EDY said... BALAS

@Nyssa Nuar
hehe..okeh..tapi dh tambah lagi..takot xditerima penganjur..=)

♥LyNnDa♥ said... BALAS

eyh lin di tag =P

♥LyNnDa♥ said... BALAS

tp lin x fahamm...ermmppp

♥LyNnDa♥ said... BALAS

tp lin x fahamm...ermmppp

EDY said... BALAS

@♥LyNnDa♥
ha'a jom BlogLarian lin =)

FareedSairi said... BALAS

Assalam, Terima kasih sudi join BlogLarian, Bole cek blog anda dalam senarai terbaru :)

Jemput ber-BlogLarian

EDY said... BALAS

@♥LyNnDa♥
eh lin xpaham ke..bloglarian nih nak bg senang kita blogwalking..kat bloglarian kita xpayah nak buka blog satu2..buka je post dia dh terbuka blog yg ada dalam post 2..=)

EDY said... BALAS

@FareedSairi
TQVM..yeee dah bleh BlogLarian..