Pengikut Setia

Top 10 Members

Sunday, December 5, 2010

Koleksi Handmade Stiker


Assalamualaikum..

Malam nih mood ada ok sikit..
So, malam nih aku nak kongsi dengan korang koleksi aku..
Koleksi stiker nih aku buat sendiri taw..
Hobi masa lapang aku..hehe

JOM USHA!!!

Park Ji Sung

Lencana SMKA Yan

Barcelona

Karate Guy

Nak tengok banyak lagi bleh klik sini atau klik kat tab stiker kat atas.

Chaw sin chi..

psttt : kalau aku jual ada org nak beli x??hehe

11 comments:

amira said... BALAS

kreatif gak awak ni eh.. g la buat komik mana taw de rezeki ke..

Nyssa Nuar said... BALAS

serius comel!!!!!

♥LyNnDa♥ said... BALAS

waahhh..hebat nyerr pndai wt sticker..
bile nk wt sticker muke sndiri lak???heheheheh =P bluerkkk

nora said... BALAS

sticker gamba muka aku takde pun, bkn ko dh janji aritu nk buat ke

Bella said... BALAS

kretif eak..:)]
cumell :)

♥LyNnDa♥ said... BALAS

wahhh byk tol stcker...
bile nk wat sticker muke sendiri?????

EDY said... BALAS

@amira
saya xpandai lukis la..
sy pandai buat stiker je..=)

EDY said... BALAS

@Nyssa Nuar
haha comel ke??

EDY said... BALAS

@♥LyNnDa♥
dah wat dah aritu..dah kasi kt org..xdapat nak upload..=)
wat muka lynn la bleh??

EDY said... BALAS

@nora
eh yeke ada janji..
yela pasni aku buat=)

EDY said... BALAS

@Bella
xdela kreati mane pn..besa2 je..=)