Pengikut Setia

Top 10 Members

Monday, December 13, 2010

"Undilah Jalan Penulisan"

Assalamualaikum..

Haaa yoooyeeee..
Internet aku dah kembali normal..
Tapi bukan yg nih aku nak khabarkan malam nih..
Aku nak bagitau kengkawan suma aku dh tercalon..
Bukan untuk pilihanraya umum..

Gembira hati tak terkata aku malam nih..
Jadi dengan nih aku nak ajak korang semua..
Mai la undi blog aku..hehehe..
Kalau pilihanraya ada manifesto..
Aku pun ada gak manifesto kempen aku..wakaka..

Manifesto Street For Writing
  1. Akan sentiasa mengenang jasa pelawat2 yg melawat blog nih.
  2. Akan memberi ganjaran kepada follower2 bertuah.
  3. Akan aku berblogging sampai LEBAM. =)
Bendera Macam Pilihan Raya daa





Dengan nih aku juga berterima kasih yg tak terhingga kepada pihak penganjur & bakal pengundi2.
Blog Aku berada dalam senarai yg ke lapan memegang angka bertuah 308..diulang 308.

Macam mana nak undi boleh baca perutusan SPBBPM 2010 (Suruhanjaya Pemilihan Blog Baru Pilihan Malaysia) =)

Tempoh masa undian pula ada di sini.

psttt : Apa tunggu lagi jom undiii...undi anda amat dihargai..=)


11 comments:

mie said... BALAS

jom mengundi..
heheee

EDY said... BALAS

@mie
jom2..esok pagi bleh undi dah..=)

Tuan Penasihat said... BALAS

uiks dah macam pilihan raya umum ko.

amira said... BALAS

good luck~

azana said... BALAS

saya da undi untuk kamu...:)

cikdekja said... BALAS

dah undi dahhh.. chaiyok!

EDY said... BALAS

@Tuan Penasihat
haha..sje je kasi gempak sikit..

@amira
Thankz amira..=)

@azana
TQ banyak..=)

@cikdekja
nice la dekja..TQ2..=)

nora said... BALAS

aku tak mendaftar lagi ar, tak boleh ngundi ar kan huhuhu

EDY said... BALAS

@nora
sempat lg nak mendaftar..haha=)

shahjiehan said... BALAS

undi aku jgak hehehehe

EDY said... BALAS

@shahjiehan
dah undi hang dh..=)